Monday, May 25, 2009

Jebe mi se za životinje

Tema koja je bila aktuelna u avgustu 2008. Pisao sam o ovome na www.jebomamu.tk forumu i nije prošla zapaženo, ali mislim da je vredno pomena...

Reč je o posteru kampanje PETA-e:



Nije da sam u fazonu spašavanja životinja ili "korektnog" tretiranja, al nije ni da nisam. Ne treba biti fanatik u vezi nekih stvari, naročito kada organizaciju vode licemeri koji kad "spasu" životinje, uzmu pa ih pobiju.
Ja sam za to da napravimo organizaciju koja će biti oponent PETA-i:
People for the unethical treatment of animals - i još ima zvučan akronim - PUTA!
Zapravo, kad malo bolje pogledaš PETA=PUTA. Preduhitrili su nas.

I ta priča o etičkom tretiranju životinja... Štrojenje mi ne deluje ni malo etički (bar ako povučem paralelu da su nacisti u WWII to radili Jevrejima i Romima...).
Tu je i ta priča "mnogo seksa može biti loša stvar". E, kad ti Jenna Jameson to kaže... To je onda licemerje. Žena koja je od seksa zgrnula silne pare ti govori kako mnogo seksa ne valja. Brate, njoj je to "previše seksa" izašlo na vrlo dobro!
Nije da ja sad kao napadam nju, ali glupo je upuštati se u stvari, a da ne razmisliš malo i da ne vidiš o čemu se tu zapravo radi. Mada, možda je i za ovo plaćena!

No comments:

Post a Comment