Tuesday, June 11, 2013

Samo nebo zna

Ovaj put malo jače od godinu dana prođe dok me niste ponovo slomili i naterali da opet pišem. Šta vam to treba u životu? Budite dobri... S druge strane, možda je bolje ovako, nego da vas pojedinačno cimam po socijalnim mrežama i govorim vam da ste idioti (u inboks, naravno, jer ipak ne bih nikog javno da vređam i ponižavam; ipak je to samo moje skromno mišljenje), a ovako možda nećete ni ovo pročitati i nastaviti da živite svoj idiotski život u blagoslovenom neznanju. Meni blog dođe kao ona rupa iz priče "U cara Trojana kozije uši", pa ako iznikne nešto... čuće se.


Elem, ovih dana sam bio zaintrigiran pričom o letu FPO101T, koji je spomenut u okviru saopštenja za javnost ekološkog pokreta Novog Sada. Reč je o saopštenju koje se odnosilo na informisanje o navodnoj veštački izazvanoj promeni vremena i trovanju stanovništva na ovim prostorima, čiji odlomci slede u daljem tekstu.

Nа slеdеćеm linku dоstаvlјаmо јаvnоsti krunski dоkаz о mаršuti zlоčinаčkih аviоnа iz kојih sе zаprаšuје stаnоvništvо i prirоdа Srbiје оpаsnim hеmiјskim оtrоvimа, kао i dоkаz dа pоlеću i slеću nа bеоgrаdski аеrоdrоm.
Flightradar24.com – Live flight tracker!
Flightradar24 is the best live flight tracker that shows air traffic in real time. Best coverage and cool features!

Pretpostavljam da ova poslednja rečenica stoji tu kako bismo bili sto posto uvereni da je to što je tu prikazano bez ikakve greške. I još ima "cool" opcije.

Nаžаlоst, skоrо smо sigurni dа tim аviоnimа uprаvlјајu pеnziоnsаni pilоti rаtnоg i civilnоg vаzduhоplоvstvа zа dеbеlu nаdоknаdu, pо nаšim infоrmаciјаmа, ulјulјkаnih оcеnоm dа аkо držаvа tо dоzvоlјаvа, оndа nеmа оpаsnоsti ni pо kоgа. То štо је prоšlе gоdinе štеtа sаmо u pоlјоprivrеdi bilа vеćа оd 4 miliјаrdе dоlаrа, štо је nа stоtinе mlаdih lјudi (25-30 gоd.) umrlо u еpidеmiјi nаprаsnih (iznеnаdnih) smrti, štо је na dеsеtinе hilјаdа i hilјаdа lјudi оbоlеlо оd nајrаzličitiјih bоlеsti, nеkе kоје vоdе i smrtnоm ishоdu, tо nikоg nе zаbrinjаvа.

Nažalost, bez ikakvog osnova spekulišemo da ovaj zločinački poduhvat protiv našeg naroda sprovode naši piloti, jer su naše vlasti toliko sumanute da ih šalju da truju narod, zajedno sa političarima koji su ih poslali. Oprostite na cinizmu, ali još nisam video naše političare i njihove porodice kako furaju sa gas-maskama unaokolo. Kontam da nisu toliko prsli da sami sebe truju.
Svakako je tragedija što mnogo mladih, ne samo od 25-30 godina, tragično završava od kojekakvih bolesti, ali nismo li već do sada imali sto čuda zbog kojih bi ljudi mogli da oboljevaju? Pored brige da li ćeš sutra imati posao i kako ćeš prehraniti porodicu, radiš 12 sati na dan 6 ili čak 7 dana u nedelji da bi jedva sastavljao kraj s krajem (ukoliko uopšte imaš posao), kako tek zdravlje da sačuvaš? Da ne pričam ko zna čime su nas sve bombardovali '99. Verujem da se tek sad osete prave posledice toga, iako je možda i to u domenu teorije zavere.

Оvо је klјučni dоkаz dа sе nаd Srbiјоm sprоvоdi gеnоcid i еkоcid. Ubiјајu sе lјudi i оstаvlјајu nеpоznаtе pоslеdicе pо budućа pоkоlјеnjа, zаgаđuјu sе i uništаvајu plоdnа pоlја pоslе čеgа ćе nа njimа mоći dа sе gаје sаmо gеnеtički mоdifikоvаnе (izmеnjеnе) kulturе (GМО), а mi ćutimо.

Ako je ovo ključni dokaz, mislim da onda ni nemaju slučaj. Na tom sajtu se lepo mogu videti sve potrebne informacije (model aviona, avio-kompanija, letovi, datumi, destinacije...) i nije teško zaključiti da se radi o probnom letu aviona koji je zbog havarije dve nedelje proveo na našem aerodromu i nakon probnog leta nastavio dalje svojim putem. Stvar je u tome da svako tu vidi ono što hoće. Ne kažem da sam u pravu, ali neka zavera i trovanje mi ne bi bili ni na kraj pameti da mi je neko totalno nasumično pokazao ovo i pitao me šta mislim da se tu desilo.
Kome je u interesu da ubija ljude u Srbiji? Prvo mi na pamet pada priča o smanjenju populacije, koju opet neki plasiraju kao zli plan svetske elite i vladara iz senke za sprečavanje svetske prenakoćene sirotinje da im potroši njihove "precious" resurse, kojih, ako mene pitate, ima sasvim dovoljno za sve, ako bi se lepo rasporedili. Ako je već smanjenje populacije slučaj, zar ne postoje neki delovi sveta koji za razliku od Srbije imaju pozitivnu stopu prirodnog priraštaja? Mi ionako kuburimo s belom kugom. Novi svetski poredak bi trebao da je presrećan povodom stanja po tom pitanju u Srbiji, koja je u sličnoj situaciji kao dobar deo zapadne Evrope. Masa ovakvih aktivnosti bi najviše imala smisla u Africi, mada nije da preporučujem. Sledi karta sveta sa rastom stanovnika u procentima.


Odaberite caption - "Na zapadu ništa novo" ili "Afrika, moj bit"

Ako je poenta ovoga trovanje nas ovde samo zato što smo mahom Srbi... Pa, brate... Ne zvuči mi kao legitiman razlog.
Interesantno mi je i kako su u ovo ugurali priču o GMO, ali o tome ću neki drugi put. I za to imam dosta materijala.


U daljem tekstu nas autor poziva da spamujemo ljude o ovoj priči. Kako naše prijatelje, tako i ove iz državnog vrha. Ove druge naročito uznemiravati do iznemoglosti, elektronskim putem ili preko telefona, na stil se ne obraća pažnja. Svi kontakti se nalaze u originalnom tekstu.
Poslednja rečenica: "Prоbuditе sе nаrоdе, nеstаćеmо u snu!" mi deluje dodatno uznemirujuće, jer ako već moram da umrem, pre bih da umrem u snu, nego da me neko probudi, pa da budem svestan šta se događa. Možda ovo nije ispalo kako treba, ali znate valjda na šta mislim. Nije poenta da treba zatvarati oči pred opasnostima, već da ovaj narod mora da sagleda realne probleme koji nas okružuju (korupcija, samovolja ljudi na vlasti, "partokratija", nepotizam...) i ne treba mu još puniti glavu paranoidnim scenarijima o uništenju. Džabe mi priča o narednim generacijama, ako mi sad ne možemo da povežemo kraj s krajem, jer nas ovi na vlasti u poslednjih oduvek ubijaju u real time-u, sa zemlje, a ne kurvanjski iz vazduha.

Ne bih da ispadnem grub ili neprijatan prema starijem čoveku kojeg ne poznajem, ali koliko je za verovati tom direktoru Ekološkog pokreta Novog Sada? Guglao sam malo o njemu i na vesti-online.com sam našao tekst u kom stoji njegova izjava da njegova organizacija ne mora ništa da istražuje, već da obaveštenja dobija direktno od građana i tako je upoznat sa opasnostima koje nam prete. Pa zar to nije fantastično? Zamislite da se ovi iz CERN-a jednom oglase i kao "ne smemo više da koristimo kolajder, zabrinuto građanstvo nas je upozorilo o opasnosti stvaranja crnih rupa". Naravno. Javnost zna najbolje.
Ovom gospodinu ne ide u prilog ni to što sam na istom sajtu našao vest da je sam samcjat protestvovao ispred skupštine povodom priče o istrebljenju i to na dan kada je trebala biti održana parada ponosa, kada su sva okupljanja bila zabranjena. Ozbiljan logistički propust, da ne kažem debakl.

Rekao sam već - ne tvrdim da sam ja stopostotno u pravu i da je čitava priča totalna glupost, ali u razotkrivanju nekih zavera ovih proporcija ne sme biti dvosmislenosti u tumačenju činjenica kojima se barata. Pouzdani dokazi ne postoje, već samo posredni u zavisnosti od tumačenja. Kao što sam u naslovu rekao - samo nebo zna. Možda po onom agnostičkom principu neke stvari i ne možemo znati, pa tako ni pravu prirodu ovog leta. Neki će izostatak komentara vlasti shvatiti kao ćutanje o problemu, drugi kao ignorisanje glupih i nebitnih pitanja.
Postoje ljudi koji misle da je ovo savršen svet u kome nema zla, dok ovi teoretičari zavere misle suprotno. Ja jednostavno živim sa stavom da ovaj svet i nije toliko loše mesto i da ljudi nisu toliko zli u globalu, što me više smešta na onu preterano optimističnu stranu, nego na samu sredinu između slepih i paranoičnih.
Pretpostavljam da je poenta ove moje priče da ne treba sve što čujete ili pročitate uzimati zdravo za gotovo. Imate pamet - razmislite. Imate internet - izguglajte. Oformite svoje mišljenje nezavisno od tvrdnji drugih, bilo da se vaša mišljenja u potpunosti podudaraju ili ne. Neće vam baš uvek dati sve činjenice kako bi potkrepili svoje tvrdnje. Možda i hoće, ali će ih predstaviti jednostrano, bez nekih činjenica koje bi ih prikazali u drugom svetlu. Razmišljanjem i istraživanjem možete nešto potvrditi ili opovrgnuti, sebi ili drugima, samim tim čineći ovaj svet za nijansu boljim. Jednostavno ne dozvolite da drugi razmišljaju umesto vas i pune vam glavu koječime.

No comments:

Post a Comment